Support
Voor alle klanten in het bezit van een geldig PMA en Service & Onderhoudscontract is Secured By Web gedurende kantooruren op werkdagen bereikbaar om u support te leveren.
Bent u niet in het bezit bent van een geldig contract? Dan leveren wij u support op basis van een uurtarief. Voor een soepele afwikkeling van deze meldingen ontvangen wij hiervoor altijd graag vooraf een officiële opdracht of inkooporder. Zo ontstaan er achteraf nooit misverstanden over de gevraagde en geleverde support.
Uw meldingen
Is uw systeem nog wel operationeel, maar vertoont het een verminderde beschikbaarheid of performance? Secured By Web levert u support via haar ticketsysteem Freshdesk. Alle meldingen over bijvoorbeeld systeemaanpassingen, onduidelijke beelden, storingen, licenties, rapportages, etcetera, kunt u hierin doen. Ook de status en het verloop van uw melding kunt u hier volgen. Alleen vooraf, door u geautoriseerde medewerkers krijgen een toegangscode tot dit systeem, zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Urgentie buiten kantoortijden?
Bij grote urgentie (kritische uitval waardoor uw systeem volledig onbeschikbaar of ontoegankelijk is, waardoor uw kritische bedrijfsproces in gevaar komt), kunt u contact opnemen op telefoonnummer:
013-7110024
U kunt dan een voicemail inspreken waarna u binnen 3 uur wordt teruggebeld door één van onze medewerkers.